استفاده از روغن زیتون کریستال اصل در صنعت تولید انسولین

روغن زیتون کریستال اصل سلامت استخوان ها را افزایش می دهد.

مصرف منظم روغن زیتون برای سلامت استخوان ها مفید است و دارای کلسیم استخوان ساز و ویتامین D است.

مصرف روزانه روغن زیتون باعث تحریک استخوان سازی و جلوگیری از تجزیه استخوان می شود.

خطر CVD و سکته را کاهش می دهد سکته مغزی دومین علت شایع مرگ و میر است.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد روغن زیتون غنی از پلی فنول ها (مسئول جلوگیری از اکسیداسیون چربی خون) می تواند به کاهش خطر CVD و سکته کمک کند.

روغن زیتون فوق بکر با کیفیت عالی که منحصراً از زیتون های کشاورزی ارگانیک تهیه شده است.

میوه روی درخت بالغ شده و در همان روزی که زیتون برداشت می شود، کاملاً به روش مکانیکی و در شرایط دمای پایین، فرآوری شده است.

روغن زیتون فوق بکر ارگانیک ARMAKADI دارای تاییدیه سازمان بازرسی و تاییدیه رسمی (BIO HELLAS) می باشد که در تمامی مراحل تولید و بسته بندی بازرسی های منظم را انجام می دهد.

روغن

فرآیند تولید روغن زیتون ارگانیک، تحت قوانین و اقدامات سختگیرانه ای است که مربوط به لقاح و کنترل بیماری است.

روغن زیتون فوق بکر ارگانیک ARMAKADI دارای سطوح اسیدی پایین، رنگ سبز تیره و لمس مخملی در دهان است. رایحه ای ملایم و میوه ای و طعم کمی فلفلی دارد.

می توان از آن برای پخت و پز، ریختن بر روی سالاد، به عنوان بخشی از سس، روی گوشت کبابی، سبزیجات کبابی و البته به عنوان دیپ به تنهایی استفاده کرد.

آن را به هر چیزی اضافه کنید و از طعم غنی، صاف و لذت بخش آن لذت ببرید! این یک روغن زیتون با ارزش غذایی بالا است که تمام ویژگی های مفید روغن زیتون فوق بکر ارگانیک را ارائه می دهد.

این در بطری های شیشه ای سفید 500 میلی لیتری موجود است.

درختان زیتون طبیعتاً گیاهی مقاوم و سخت هستند که می توانند در مکان هایی با زمین های کم حاصلخیزی یا شرایط نامناسب رشد کنند.

با این حال، در اقلیم هایی مانند مدیترانه، که در آن تغییرات دما ملایم است و در معرض نور خورشید زیاد است، درختان زیتون رشد می کنند.

در نخلستان‌های خود، درختان را به‌طور استراتژیک در مکان‌های خاصی کاشته‌ایم تا هر درختی در معرض حداکثر نور خورشید قرار گیرد.

از آن در برابر بادهای سرد زمستانی محافظت می‌کند و اجازه می‌دهد آب به طور طبیعی و بدون ایجاد گودال‌ها جذب زمین شود.