بازیگری که قبل از شروع فیلمبرداری حتما باید شاخه نبات فله مصرف کند

همه عاشق غذاهای شیرین هستند. آماده خرد کردن شیرینی ها از صبح تا عصر. برای این، آنها موافقت می کنند که مطیع باشند، در خانه کمک کنند، غذاهای ناپسند اما سالم بخورند.

والدین سعی می کنند تا حد امکان مقدار شیرینی ها را کاهش دهند، آنها را در وعده های کوچک به فرزندان خود بدهند. با این حال حذف کامل انواع شیرینی ها و شاخه نبات فله از برنامه غذایی کودکان کارساز نخواهد بود و این موضوع چندان فایده ای ندارد.

قوانینی وجود دارد که به جلوگیری از نزاع با کودکان بر سر شیرینی کمک می کند:

شاخه نبات و شبرینی باید بعد از غذا مصرف شود. سپس باید دندان های خود را مسواک بزنید یا دهان خود را به خوبی با آب بشویید. کودک نیازی به پوسیدگی ندارد، حتی اگر هنوز دندان های شیری داشته باشد.
شما نمی توانید روی شیرینی تابو تحمیل کنید. میوه ممنوعه فوق العاده جذاب است.
در روزهای تعطیل، می توانید کنترل خود را کاهش دهید. اجازه دهید کودک تنقلات خوب بخورد.
الان مشکلی برای خرید کالا نیست. مفیدترین گزینه ها را در نظر بگیرید.

نبات
پاستیل و گل ختمی
این شیرینی ها و همچنین شاخه نبات برای یک ارگانیسم در حال رشد بی ضررترین هستند، در 2 سالگی آنها را می توان به کودک داد. آگار آگار حاوی کلسیم، ید و آهن است، زیرا از جلبک های قرمز به دست می آید. گل ختمی نیز یک محصول طبیعی است که از میوه ها، سفیده تخم مرغ و شکر تهیه می شود. برای ایجاد یک بافت کرمی هوا، از غلیظ کننده های بی ضرر استفاده می شود: ژلاتین، پکتین و آگار آگار. هیچ چربی در گل ختمی وجود ندارد، به سرعت هضم می شود. تولید کنندگان از عطرها و رنگ های مصنوعی استفاده نمی کنند.

همه این مواد برای سلامتی مفید هستند. پکتین به بدن کودک کمک می کند تا خود را از سموم و سموم پاک کند، سطح کلسترول “بد” را کاهش می دهد، متابولیسم را بهبود می بخشد. ژلاتین اثر مفیدی بر عضلات، مو و پوست دارد.

مارمالاد غذای لذیذ مورد علاقه بسیاری از کودکان است، ترکیب آن شبیه به گل ختمی است. قنادی ها از مواد مشابهی استفاده می کنند: پکتین، ژلاتین و آگار آگار. آب میوه، شربت شیرین و شکر نیز استفاده می شود. نتیجه یک محصول رژیمی است که به راحتی توسط بدن جذب می شود. هیچ افزودنی و چربی خطرناکی در مارمالاد وجود ندارد، می توان آن را در رژیم غذایی کودکان دو ساله گنجاند.

شکلات
اما در مورد شکلات ارزش صبر کردن دارد، صبر کنید تا کودک 4-5 ساله شود. کاشی های شیرین برای دانش آموزان مفید است، مخصوصاً زمانی که استرس های روانی جدی، امتحانات و غیره شروع می شود.

شکلات اعصاب را آرام می کند و مقاومت در برابر استرس را تقویت می کند. پس از یک بیماری، به سیستم ایمنی کمک می کند تا به حالت عادی بازگردد. دندان های شیرین کمتر دچار سرماخوردگی می شوند، متابولیسم بهتری دارند.

مرنگ
سادگی دستور مرنگ باعث اعتماد به نفس می شود. این بر اساس دو جزء اصلی – شکر و سفیده تخم مرغ است، چنین ظرافتی به کودک آسیب نمی رساند. مرنگ به سادگی تهیه می شود، برای این کار کافی است محصولات لازم، میکسر و فر را داشته باشید.