با خوردن ماکارونی سبزیجات مانا 10 سال جوان تر شوید

ماکارونی سبزیجات مانا میتواند شما را به یک وعده غذایی سبک دعوت کند.

ابوجا نیجریه پاستا یکی از مهم ترین و محبوب ترین غذاهای اصلی نیجریه است. اغلب از مخلوط گندم سخت و نرم یا گندم دوروم تولید می شود.

استراتژی‌های بهبود آرد مبتنی بر آنزیم آسیاب‌ها را قادر می‌سازد تا علی‌رغم درجه‌های مختلف گندم به کیفیت محصول بالایی دست یابند.

پاستا در حال جشن گرفتن یک پیروزی بی سابقه در بازار نیجریه است. در عرض تنها چند دهه، ماکارونی به سبک ایتالیایی خود را به عنوان غذای مورد علاقه بسیاری از نیجریه ای ها تثبیت کرده است.

به ویژه طبقه متوسط رو به رشد شهری از طعم و تهیه سریع و آسان ماکارونی استقبال می کند و اغلب اسپاگتی یا ماکارونی را به غذاهای سنتی مانند برنج، ارزن یا گاری، فرنی کاساوا ترجیح می دهد.

ذائقه خاص کشور نقش مهمی در روش های آماده سازی دارد. در صدر فهرست Jollof Spaghetti قرار دارد.

یک سرخ کردنی قابل توجه با سس تند تهیه شده از پوره گوجه فرنگی، پیاز، سیر، زنجبیل، فلفل قرمز، جوز هندی، پودر کاری و برگ ریحان.

ماکارونی اغلب با گوشت گاو، مرغ یا بز همراه با کره بادام زمینی و پودر پاپریکا است. در مناطق ساحلی، گامباس کبابی یا گربه ماهی سرخ شده به غذا لگد بیشتری می بخشد.

اگرچه اسپاگتی و ماکارونی محبوب‌ترین انواع هستند اما سوپرمارکت‌ها دارای قفسه‌هایی با ماکارونی خشک در هر شکل، اندازه و حجم بسته‌بندی هستند.

تولید کنندگان ماکارونی تمایل دارند بر روی طیف برتر تمرکز کنند، زیرا وعده ایجاد ارزش افزوده بسیار بیشتری را می دهد.

یک بسته اسپاگتی یا پنه را می توان در کمد غذای هر خانواده نیجریه ای یافت. اما اکثریت قریب به اتفاق محصولات ماکارونی در تجارت پذیرایی یا در یک محیط عمومی به جای خانه استفاده می شود.

رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، یتیم‌خانه‌ها، غذاخوری‌های شرکت‌ها یا مدارس غذاهای پاستا از ویژگی‌های تقریباً همه منوها هستند.