با یک فنجان قهوه یزد ساعت ها پر انرژی باشید

اگر می خواهید به کافه ای با نوشیدنی ها و غذاهای عالی، فضایی جذاب، گالری سنتی و تجربه غذا خوردن در پشت بام بروید، حتما کافه خانه هنر یزد را به همراه قهوه یزد انتخاب کنید.

این کافه استثنایی یزد در ساختمانی قدیمی متعلق به دوره قاجاریه (دوران سلسله) واقع شده است. پس خانه هنر یزد همه چیز را در یک جا دارد. همچنین در طبقه اول کافه، یک گالری هنری خارق العاده با انواع صنایع دستی بومی یزد خواهید دید که می توانید به عنوان سوغات خریداری کنید.

همچنین در گالری با زندگی مردم یزد آشنا می شوید. اتفاقاً در پشت بام ساختمان یک کافه وجود دارد و قطعاً منظره خیره کننده ای دارد و بویژه در شب حس بسیار خوبی ایجاد می کند. وجود تخت های سنتی برای نشستن و منظره خانه های زیبای یزد به قدری دلپذیر است که نمی خواهید آنجا را ترک کنید.

قهوه

همچنین می توانید انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را در آنجا میل کنید. یکی از غیر قابل مقاومت ترین کافی شاپ های یزد کافه ناردون است که با محیطی سنتی و در عین حال شیک پذیرای مهمانان و گردشگران محلی است.

این کافه جذاب یکی از اصلی ترین مکان هایی است که گردشگران انتخاب می کنند و خاطره جالبی را در آن ایجاد می کنند. در ناردون می توانید هشتادتر داخل کافه بنشینید یا به جای آن تخت های روی پشت بام را انتخاب کنید و با منظره ای فوق العاده از معماری یزد غذای خود را بخورید.

مهمتر از همه، طراحی و دکوراسیون این کافه بسیار چشمگیر است. در کافه سنتی ناردون یزد می توانید انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های سنتی را میل کنید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.

مهمتر از همه، طراحی و دکوراسیون این کافه بسیار چشمگیر است. در کافه سنتی ناردون یزد می توانید انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های سنتی را میل کنید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.کافه اینتیما سفر در محله فهادان یزد رو به روی هتل فهادان واقع شده است.

یکی از کافی شاپ های شناخته شده در شهر است که مورد علاقه مردم محلی و به خصوص گردشگران خارجی است. علاوه بر این، برخی از غذاهای ایرانی و بین المللی و همچنین دسر و تنقلات را سرو می کنند. اما صبحانه و برانچ در کافه سفر بیشتر توصیه می شود. حتی اگر غذا سفارش نمی‌دهید، فقط یک فنجان قهوه یزد خوشمزه در اینجا روز شما را عالی می کند.