برنج پاکستان طبیعت آرتروز را درمان میکند

برنج پاکستان طبیعت  غذایی است که به طور منظم مصرف می شود و برای امنیت غذایی بیش از نیمی از جمعیت جهان حیاتی است. پیش بینی می شود تولید برنج در مقیاس جهانی تا سال 2030 بین 58 تا 567 میلیون تن افزایش یابد.

برنج حاوی تعداد قابل توجهی کالری و طیف گسترده ای از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و سایر ارزش های غذایی است. مواد مغذی آن نسبت به مواد مغذی موجود در ذرت، گندم و سیب زمینی برتری دارد.

همچنین به عنوان منبع عالی ویتامین E و B5 و همچنین کربوهیدرات ها، تیامین، کلسیم، فولات و آهن شناخته شده است. اسید فیتیک و فنل ها در کنار استرول ها، فلاونوئیدها، ترپنوئیدها، آنتوسیانین ها، توکوفرول ها، توکوترینول ها و اوریزانول از جمله ترکیبات فنلی موجود در برنج هستند.

این ترکیبات ارتباط مثبتی با خواص آنتی اکسیدانی دارند و نشان داده شده است که به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و دیابت کمک می کنند.

این بررسی به بررسی تولید جهانی برنج اخیر، انواع منتخب، مصرف، ذخایر نهایی، و ترکیب دانه های برنج و ارزش غذایی آن می پردازد. این بررسی همچنین شامل یک روش جدید برای نگهداری شلتوک، خشک کردن و درجه بندی برنج است.

در نهایت، اثرات زیست‌محیطی مربوط به کشت برنج، همراه با موانعی که باید برطرف شوند و جهت‌گیری‌های سیاست فعلی کشورهای تولیدکننده برنج مورد بحث قرار می‌گیرد.برنج محصولی است که غذای تقریباً نیمی از جمعیت جهان را تأمین می کند.

برنج یک محصول حیاتی در سطح جهان است و بیش از 21 درصد از کالری مورد نیاز انسان و تا 76 درصد از کالری دریافتی ساکنان جنوب شرقی آسیا را تشکیل می دهد.

شکل دانه برنج نشان می دهد که تولید جهانی برنج شلتوک از سال 1994 تا 2019 افزایش یافته است.