بهترین درب چوبی قدیمی ارزان در دنیا که توسط نجار ایرانی ساخته شد

درب چوبی قدیمی داخلی چوب جامد دارای تعدادی مزیت هستند که مطمئناً هنگام نصب درب های جدید یا جایگزین باید در نظر گرفته شوند. در حالی که چوب جامد باعث می شود یک درب به طور قابل توجهی گران تر شود، برخی از مردم احساس می کنند که هزینه آن با توجه به مزایای آن قابل قبول است.

برای افرادی که این سبک درب را انتخاب می‌کنند، بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی و سخت‌افزار مجموعه‌ای از طرح‌ها را ارائه می‌کنند و همچنین می‌توانند بنا به درخواست خود درب‌های سفارشی را سفارش دهند.

برای برخی افراد، مزیت اصلی زیبایی شناسی است. درهای داخلی با چوب و  پالت چوبی دست دوم جامد بهتر از درهای توخالی یا درهای مهندسی شده به نظر می رسند و وزن بیشتری دارند که می تواند یک ویژگی جذاب باشد.

درها نیز با گذشت زمان همچنان زیبا به نظر می رسند، زیرا بسیار محکم هستند و در نتیجه، یک درب چوبی یکپارچه برخلاف درب های جایگزین می تواند سال ها خدمات سنگین را تحمل کند.

درب

سارقین معمولاً با درهای جامد مشکل بیشتری دارند، دلیل خوبی برای استفاده از آنها برای همه درهایی که به بیرون متصل می شوند. در صورتی که این درها برای جلوگیری از دسترسی به اتاق هایی مانند دفتر کار قفل شده باشند، استفاده از درهای داخلی چوبی جامد نیز می تواند پیشرفت سارق را از طریق خانه کند کند.

قیمت چوب کیلویی نسبت به درب های دیگر همچنین نسبت به چوب مهندسی شده یا درهای توخالی در برابر آتش مقاومت بیشتری دارد، اگرچه این درها در نهایت می سوزند.

استحکام درب های داخلی چوب جامد در قیمت درب چوبی ارزان  تاثیر گذار است و یکی دیگر از ویژگی های به نفع آنهاست. این درها نباید با گذشت زمان ترک بخورند و یا بریده شوند و در اثر جابجایی بی احتیاطی اثاثیه یا سایر حوادث در اطراف خانه دچار فرورفتگی یا سوراخ نشوند.

به خصوص هنگامی که با یک مجموعه خوب از لولاها جفت شود، یک درب داخلی محکم حتی در سخت ترین استفاده ها نیز مقاومت می کند.

  • منابع:
    1. ?What are the Advantages of Solid Wood Interior Doors
  • تبلیغات: 
    1. صابون خرچنگ اصل کوسه جلبک دریایی
    2. لباس مجلسی،از پارچه های شفاف
    3. تغییرات رخ داده در محرک های چشایی توسط لیمو
    4. رایحه مو با استفاده از گلاب