تعیین ضخیم و کلفت بودن جوراب ها با مقدار بالشتک موجود در آن

مقدار بالشتکی که یک جوراب دارد به شما این ایده را می دهد که جوراب چقدر ضخیم است و چقدر گرم خواهد بود. مقدار مناسب بالشتک برای شما بیشتر به انواع سفرهایی جعبه کادو که می روید و آب و هوای مورد انتظار شما بستگی دارد.

کمی کوسن می‌تواند از پاهای شما در حین فعالیت‌هایی مانند دویدن و کوله‌گردی محافظت کند، اما جوراب بافت به خاطر داشته باشید که جوراب‌های ضخیم‌تر گرم‌تر هستند و می‌توانند باعث تعریق پاها شوند.

ممکن است مجبور شوید برای یافتن تعادل مناسب بین کوسن به گرما که برای شما مناسب است، آزمایش کنید. جوراب زنانه شیک داشتن انواع جوراب برای انتخاب در کشوی جوراب مفید است.

دو نوع بالشتک که در REI.com پیدا خواهید کرد عبارتند از:

بدون بالشتک: این جوراب های فوق سبک برای استفاده در هوای گرم طراحی شده اند. آنها بسیار قابل تنفس هستند و بالشتک کمی دارند. تعداد انگشت شماری از جوراب های این دسته جوراب های آستری هستند که برخی از کوهنوردان دوست دارند آن ها را زیر جوراب کوهنوردی سبک، متوسط ​​یا سنگین بپوشند.

زمانی جوراب های آستر به دلیل توانایی آن در جذب رطوبت و خشک نگه داشتن پاها بسیار محبوب بودند، اما امروزه بسیاری از جوراب های پیاده روی به اندازه ای خوب عمل می کنند که نیازی به جوراب آستری ندارند. با این حال، اگر می دانید جوراب های آستر برای شما کار می کنند، مطمئناً می توانید به استفاده از آنها ادامه دهید.
بالشتک نور: برای شرایط گرم عالی است، جوراب‌هایی با بالشتک‌های سبک، جذب رطوبت و راحتی را بر گرما ترجیح می‌دهند. آنها نسبتاً نازک هستند، اما در جاهای کلیدی، مانند جوراب شلواری پاشنه و گوی پا، بالشتک های سبکی دارند.

  • منابع:
    1. How to Choose Hiking Socks
  • تبلیغات: 
    1. کره ماه به زودی برای زیستن مناسب می شود!
    2. مرد عجیبی که لامپ ال ای دی را در عصبانیت خورد!
    3. چند راه ساده برای رسیدن به کامیابی و موفقیت در زندگی
    4. فروشنده ای برای جذب مشتری میوه های خود را رنگ می کرد دستگیر شد