خوردن قهوه موکا فوری میزان اعتیاد را از بدن کاهش می دهد

قهوه موکا فوری حاوی کافئین است و کافئین می تواند قلب را تحریک کند.

برخی از داروهای آسم نیز می توانند قلب را تحریک کنند. مصرف کافئین همراه با برخی از داروهای آسم ممکن است باعث تحریک بیش از حد و مشکلات قلبی شود.

داروهای افسردگی (MAOIs) رده‌بندی تعامل: متوسط در مورد این ترکیب محتاط باشید. با ارائه‌دهنده سلامت خود صحبت کنید.

کافئین موجود در قهوه می تواند بدن را تحریک کند. برخی از داروهای مورد استفاده برای افسردگی نیز می توانند بدن را تحریک کنند.

نوشیدن قهوه و مصرف برخی از داروها برای افسردگی ممکن است باعث تحریک بیش از حد و عوارض جانبی جدی از جمله ضربان قلب سریع، فشار خون بالا، عصبی بودن و غیره شود.

برخی از این داروهای مورد استفاده برای افسردگی شامل فنلزین (ناردیل)، ترانیل سیپرومین (پارنات) و سایرین است.

داروهای افسردگی (داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای) رتبه تداخل: متوسط در این ترکیب محتاط باشید. با ارائه دهنده سلامت خود صحبت کنید.
قهوه حاوی مواد شیمیایی به نام تانن است. تانن ها می توانند به بسیاری از داروها متصل شوند و میزان جذب دارو را کاهش دهند.

برای جلوگیری از این تداخل، یک ساعت قبل و دو ساعت بعد از مصرف داروهای افسردگی به نام داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای از مصرف قهوه اجتناب کنید.

قهوه

بدن کافئین موجود در قهوه را تجزیه می کند تا از شر آن خلاص شود.

فلووکسامین (لووکس) می تواند سرعت تجزیه کافئین را در بدن کاهش دهد.

مصرف کافئین همراه با فلووکسامین (Luvox) ممکن است باعث ایجاد کافئین بیش از حد در بدن شود و اثرات و عوارض جانبی کافئین را افزایش دهد.

لووتیروکسین (Synthroid، Levothroid، Levoxyl و دیگران) رتبه‌بندی تعامل: متوسط در این ترکیب محتاط باشید. با ارائه‌دهنده سلامت خود صحبت کنید.
نوشیدن برخی از انواع قهوه ممکن است میزان لووتیروکسین را که هنگام مصرف خوراکی جذب می شود، کاهش دهد.

این می تواند میزان عملکرد لووتیروکسین را کاهش دهد. از نوشیدن قهوه همزمان با مصرف لووتیروکسین و تا یک ساعت پس از آن خودداری کنید.

رتبه‌بندی تعامل لیتیوم: متوسط در این ترکیب محتاط باشید. با ارائه‌دهنده سلامت خود صحبت کنید.

بدن شما به طور طبیعی از شر لیتیوم خلاص می شود. کافئین موجود در قهوه می تواند سرعت خلاص شدن بدن از شر لیتیوم را افزایش دهد.

اگر محصولات حاوی کافئین مصرف می کنید و لیتیوم مصرف می کنید، مصرف محصولات کافئینی را به آرامی متوقف کنید. قطع سریع کافئین می تواند عوارض جانبی لیتیوم را افزایش دهد.

داروهای آسم (آگونیست های بتا آدرنرژیک) رتبه تداخل: متوسط در این ترکیب محتاط باشید