دانشجویان دانشگاه آلاباما می توانند در مدرسه هر نوع لباسی بپوشند

1850 دانشجوی دانشگاه آلابامای غربی مبل راحتی 8 نفره مجبور به پوشیدن یونیفرم نیستند، اما یک کد لباس جدید دانشگاه تاکید می کند که چه چیزی نپوشند.

شلوار نمی‌تواند خیلی نمایان باشد، کاپشن خلبانی اصل امریکا به‌خصوص شلوارهای آویزان یا کم‌سواری، و نمی‌توان هیچ چیز را روی سر پوشید، مگر اینکه ماهیت مذهبی داشته باشد.

همچنین ممنوع است: هر نوع پیراهن نمایان، مانند تیوپ تاپ، پیراهن توری یا بریدگی. پیراهن هایی که نوشته های آنها زشت تلقی می شود ممنوع است. زیر پیراهن های بدون آستین را نباید در خارج از سالن های اقامت بپوشید. دانش‌آموزان نمی‌توانند با پای برهنه بروند یا فقط جوراب یا پاپوش در داخل بپوشند.

«این بیشتر یک سیاست لباس مناسب است تا یک کد که به شما می گوید شلوار خاکی و پیراهن آبی بپوشید. ما به این سمت نمی رویم.

شلوار

در حین تهیه پیش‌نویس این خط‌مشی، باکلیو گفت که با برخی کالج‌ها و دپارتمان‌های دانشگاه‌های دولتی مواجه شده است که الزامات لباس را دارند، اما هیچ کد دیگری در سراسر دانشگاه پیدا نکرده است.

برای روزهای عادی یک دانش آموز، کد لباس لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز به لباس های غیر رسمی مانند شلوار جین، دمپایی، تی شرت و شورت اجازه می دهد. واکنش دانش آموزان متفاوت بوده است. امیلی هری 19 ساله از رعایت قوانین لباس حمایت می کند.

سرگرد پرستاری گفت: “من در دبیرستان یکی داشتم، بنابراین واقعاً من را آزار نمی دهد.” “اگر مدرسه چنین می گوید، شما باید این کار را انجام دهید.” ووناکا ریچاردسون، 25 ساله، گفت که نمی‌داند چرا لباس خاصی لازم است.

او گفت: «این باعث نمی شود که یاد بگیرم شلوار مازراتی مشکی یا من را از یادگیری باز دارد. “ما همه بزرگسال هستیم.” او گفت که انتخاب لباس برای خود حق دانشجو در یک دانشگاه دولتی است. او متعجب بود که این سیاست تا کجا گسترش خواهد یافت.

  • منابع:
    1. Sagging pants among banned clothing at U of West Alabama
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!