ساخت یک کیف زیبا و حرفه ای با چرم مصنوعی

اگر می خواهید یک کیف واقعا زیبا و حرفه ای بسازید، دوخت با چرم یا چرم مصنوعی را امتحان کنید. وقتی چند تغییر در خیاطی خود ایجاد می کنید، ساده تر از آن کیف زنانه دوشی چرم چیزی است که فکر می کنید.

یک سوزن چرمی برای استفاده با پارچه چرم یا وینیل خریداری کنید. سوزن های چرمی به دستگاه شما کمک می کند تا از طریق کیف پالتویی چرم  این پارچه های سنگین کار کند.

سوزن های دستگاه چرمی دارای یک نقطه برش هستند که به سوزن اجازه می دهد چرم یا چرم مصنوعی را سوراخ کند. آنها نباید با منسوجات دیگر استفاده شوند، بنابراین اگر کیف دوشی اسپرت چرم را با پارچه بافته شده ترکیب می کنید، حتما سوزن خود را عوض کنید.

به دنبال یک نخ پلی استر سنگین باشید که گاهی اوقات برچسب “نخ سنگین” یا “نخ دوخت بالا” را می گویند. این نخ های ضخیم به ماندگاری کیف شما کمک می کند و همچنین دوخت های مرتبی را در قسمت بیرونی قطعه ایجاد می کند. از این نخ برای قسمت بالای دوخت خود استفاده کنید، با نخ همه منظوره پلی استر در ماسوره.

اگر متوجه شدید که پارچه چرمی یا وینیل شما در حین دوخت به دستگاه شما چسبیده است، یک پایه با روکش تفلون یا یک پایه رولینگ را امتحان کنید. اگرچه برخی از خیاطی‌ها از پای پیاده‌روی با چرم و چرم مصنوعی استفاده می‌کنند، اما گاهی اوقات می‌تواند کمی به بافت سطح آسیب برساند. قبل از ادامه این کار را روی یک ضایعات آزمایش کنید.

اگر صاحب هیچ یک از این پایه های پرس نیستید، سعی کنید دستمال کاغذی را بین مواد و دستگاه خود قرار دهید. کیف چرم مجلسی از چسبیدن سطح جلوگیری می کند و پس از اتمام درز می تواند پاره شود.

اگر قصد استفاده از اتو را دارید، قبل از شروع، حرارت را روی ضایعات تست کنید. اتو خود را روی حالت مصنوعی یا کمی داغتر قرار دهید و بخار را خاموش کنید.

  • منابع:
    1. Making Beuatiful Bags
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. روش های پولشویی که هیچ گاه نمی دانستید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید!