فریم عینک کاوردار که در صندوقچه صدر اعظم آمریکا یافت شد

انتخاب فریم عینک کاوردار و خرید عینک روشی ساده و غیر تهاجمی برای اصلاح تاری دید است.

عینک‌ها روشی پایدار برای قرار دادن لنز در مقابل چشم ارائه می‌دهند که از لنزهای تک دید ساده تا طرح‌های پیچیده لنز که شامل قدرت‌های فوکوس متعدد می‌شود، را شامل می‌شود.

عینک های تک بینایی معمولاً توسط اپتومتریست ها و چشم پزشکان تجویز می شود و برای اصلاح نزدیک بینی (کوته بینی)، دوربینی (دوربینی) و آستیگماتیسم استفاده می شود.

ساخت لنزهای تک دید ساده است و به طور گسترده در دسترس است و آنها را به یک راه حل ایده آل برای اکثر مشکلات تصحیح بینایی تبدیل می کند.

مشکل عینک های تک دید این است که فوکوس ثابت آن ها فقط به آن ها اجازه می دهد تا با یک توان تصحیح کنند.

این زمانی محدود می شود که افراد در دهه 40 زندگی خود توانایی تمرکز از نزدیک را از دست می دهند که پیرچشمی نامیده می شود. در این مورد، نسخه ای متفاوت برای عینک برای دید دور نسبت به دید نزدیک مورد نیاز است.

لنزهای عینک چند کانونی شامل بیش از یک قدرت فوکوس در داخل لنز هستند و از حرکت چشم در سراسر لنز استفاده می کنند تا کاربر بتواند از قدرت لنز مناسب استفاده کند.

اینها دارای تصحیح فاصله دور در بالای لنز، و تغییر تدریجی قدرت تا تصحیح دید نزدیک به سمت پایین لنز برای خواندن هستند.

عینک های دو کانونی را می توان به صورت دو جفت عینک که به هم چسبیده اند، با تصحیح دید دور بالای خط قابل مشاهده در لنزها و خواندن تصحیح بینایی در زیر خط مرئی در نظر گرفت.

کودکان، نوجوانان و جوانان گاهی اوقات نیاز به استفاده از لنزهای عینک چند کانونی یا دو کانونی برای اصلاح مشکلات تمرکز چشم و هماهنگی عضلات چشم دارند.

نزدیک بینی باعث تاری دید برای اجسام دور می شود، اما با افزایش نزدیک بینی، تاری می تواند حتی در طول بازو یا نزدیکتر نیز مشاهده شود.

عینک های تک دید راهی ساده برای اصلاح تاری دید دور برای افراد مبتلا به نزدیک بینی ارائه می دهند.

با این حال، تحقیقات نشان داده است که لنزهای تک بینایی در برابر پیشرفت نزدیک بینی محافظت نمی کنند.

که منجر به ایجاد انواع خاصی از عدسی های عینک (عینک) برای کاهش و کنترل پیشرفت نزدیک بینی شده است.