فهرستی از الزامات برای دانش آموزان که در حال پخش شدن است

موضوعی که شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است، فهرستی از الزامات برای دانش‌آموزان Zoom که شامل مشکلات عادی (پوشش سر، ویدیو در همه زمان‌ها) می‌شود، اما یک قدم فراتر می‌رود.

شاگردان این معلم ملزم به پوشیدن کفش هستند. در خانه خودشان.چرا کدهای لباس مدرسه نیاز به کفش دارند؟ در آموزش معمولی و حضوری، دلیل بسیار خوبی وجود دارد که معلمان اجازه نمی‌دهند کفش مجلسی دخترانه بچه‌ها کفش‌هایشان را در بیاورند تا راحت باشند.

اگر زنگ آتش خاموش شود، ما می خواهیم بچه ها بتوانند به سرعت تخلیه شوند. نیازی به گفتن نیست، این در مورد خانه خود شخص صدق نمی کند. (خوب، پس من در ارتفاعات زندگی می کنم. در پوشیدن سریع کفش هایم بسیار تمرین کرده ام.)

اما چرا مشکل دارد؟ منظورم این است که به غیر از این واقعیت که دانش‌آموز از عکس بالا تقلید نمی‌کند، معلم هرگز پاهای او را نمی‌بیند، بنابراین تا حدی احمقانه است. فکر می کنم بسیاری از خوانندگان می توانند حدس بزنند که من کجا می روم.

بسیاری از فرهنگ‌های غیرسفید پوست (و بسیاری از فرهنگ‌های سفیدپوست) از این کفش‌ها  کفش اسپرت دخترانه پاپیونی در خانه خوششان نمی‌آید.

به ویژه، آسیایی ها هرگز در خانه کفش نمی پوشند. کاملا غیر قابل قبول است کفش ها در راهرو می مانند. اینکه به دانش آموزان آسیایی خود بگویید که باید کفش بپوشند کفش چرم پاشنه سه سانتی از نظر فرهنگی غیر حساس و نژادپرستانه است.

فرهنگ های دیگر که در خانه کفش نمی پوشند؟ روسیه، بیشتر اروپای شرقی، آلمان، بیشتر اسکاندیناوی. کفش چرم مجلسی زنانه مسلمانان همچنین هنگام ورود به خانه کفش ها را در می آورند، سنتی که از خاورمیانه می آید.

  • منابع:
    1. ?Students Must Wear Shoes — Really
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از تشک در ساخت دیوار ساختمان
    2. پارچه ژرسه ای که تبدیل به یک پتو مسافرتی شد!
    3. سگی که با کمک ساعت رومیزی صاحب خود را نجات داد!
    4. چگونه کفپوش مانع مرگ دو کودک شد؟