لباس بچه گانه یکی از عوامل اصلی مهاجرت خانواده ها است

تا آنجا که ما می دانیم، اهمیت لباس متن تشکر از همسر برای ادغام مهاجران در مدارس نروژ قبلاً مورد تحقیق قرار نگرفته است. در عین حال، نحوه تنظیم لباس مدرسه در نروژ، داستان های مخبران ما و تفسیرهای ما از آنها با برخی گفتمان های تکراری در مورد کودکان و لباس مشخص می شود. بنابراین با ارائه این گفتمان ها و برخی از تحقیقاتی که به توصیف و تحلیل آنها می پردازد، شروع می کنیم.
«هیچ آب و هوای بدی وجود ندارد، فقط لباس چرم بچه گانه لباس های بد» یک ضرب المثل نروژی است و بیانگر یک گفتمان ملی پوشاک است. مهمترین ایدئولوژیست فریتیوف نانسن بود و این گفتمان تأثیر زیادی به ویژه بر کودکان مهدکودک داشته است.
یک نسخه کوتاه از ایدئولوژی «لباس بر اساس آب و هوا» است که به ویژه در رابطه با آنچه در نروژی «فریلوفتسلیو» (تفریح ​​در فضای باز) نامیده می‌شود و مفهوم مهمی برای سیاست‌های نروژ مربوط به اوقات فراغت است، انجام می‌شود.
لباس
فعالیت‌های خارج از منزل نیز مشخصه مبل استیل ملایر مدارس و مهدکودک‌ها در نروژ است، با تأکید بر پیاده‌روی به مدرسه و برگشتن به مدرسه، کلاس‌ها و روزها در فضای باز، گردش‌ها و ممنوعیت ماندن در داخل در طول تعطیلات بدون توجه به آب و هوا.
تفریح ​​در فضای باز در صنعت ورزش نروژ و گنجشک بازاریابی آن مهم است. لباس‌های ورزشی و فعالیت‌های بیرون از خانه در لباس پوشیدن کودکان نروژی مهم هستند و این نوع لباس‌ها در کمد لباس‌های بزرگسالان بسیار رایج‌تر از سایر کشورها هستند. مشارکت در این نوع مصرف پوشاک برای افراد با درآمد کم بسیار سخت است.
این گفتمان ریشه در فلسفه روسو درباره کودکان و آموزش دارد. برگرن تورل برای سوئد به خوبی توضیح داده است، اما در نروژ به همان اندازه اهمیت دارد.
  • منابع:
    1.  Uniformity Without Uniforms: Dressing School Children in Norway
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر ۲۰۰ سال عمر کنید
    3. دستگاه تست قند خون که با تنفس میزان قند خون را می‌سنجد!
    4. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید