لیوان یکبار مصرف بستنی مانع سکته قلبی می شود

لیوان یکبار مصرف بستنی دوستدار محیط زیست، زیست تخریب پذیر و متناسب با ایده آل های مشتری مدرن طراحی شده اند.

آنها مستلزم استفاده از مواد ایمن و پایدار برای کاهش آلودگی محیطی و افزایش ایمنی مشتری و در عین حال تضمین پایداری کسب و کار هستند.

لیوان های کاغذی بستنی باید قد کسب و کار را بالا ببرد و بر فروش یک بستنی فروشی یا فروشگاه تاثیر بگذارد. بسیاری از کاربران و مدیران غرفه هایی که از لیوان های کاغذی بستنی مارک دار استفاده می کنند، افزایش فروش و واکنش مثبت مشتریان را تایید می کنند.

زیبایی، استایل زیبا، و نوع مواد این فنجان بستنی جذاب، تصاویر کسب‌وکارها را متحول می‌کند، قلب مشتریان را مجذوب خود می‌کند و منجر به رشد بیشتر می‌شود.

لیوان های کاغذی بستنی تک جداره یا دو جداره هستند. هر نوع لیوان دارای نقاط قوت متمایزی است، اما لیوان کاغذی دو جداره به دلیل استحکام خود متمایز است. اندازه فنجان ها از 3 اونس تا 8 اونس متغیر است تا امکان انتخاب وجود داشته باشد.

 

لیوان

برای افزایش استحکام و دوام، تولیدکنندگان از 265 تخته GSM استفاده می‌کنند که از جنگل‌های دارای گواهی PEFC و FSC Certified Paper Board تهیه شده‌اند. آنها همچنین از درختان بامبو برای تجدید پذیری آسان استفاده می کنند.

در ابتدا، فنجان‌ها دارای پوشش پلی اتیلن بودند، اما به دلیل نیاز به حفظ سازگاری با چشم‌انداز پایداری، ما برای لیوان‌های کاغذی PLA ایمن‌تر و پوشش‌های زمینی تهیه کردیم. پوشش مبتنی بر PLA از زیست توده یا نشاسته حیوانی مشتق می شود. بنابراین، آنها 100٪ قابل تجدید و سازگار با محیط زیست هستند.

جدا از زیست تخریب پذیر بودن، PLA دارای ویژگی های ضد آب و ضد یخ زدگی بهتری است. علاوه بر این، مقرون به صرفه بودن PLA به ما این امکان را می دهد که محصولات را با نرخ های مناسب ارائه کنیم.

لیوان‌های کاغذی را با جوهرهای بدون حلال و غیر سمی چاپ می‌کنیم که نمی‌توانند به بستنی آسیب برسانند یا به بستنی نفوذ کنند. به علاوه، طرح چاپ ایده آل خود را برای طیف وسیعی از پیشنهادات چاپ سفارشی انتخاب می کنید.

همچنین، ما یک فروشگاه تک مرحله ای برای تولید، چاپ و طراحی لیوان های بستنی هستیم. بنابراین، شما از یک نظارت کامل برای استانداردها، کیفیت و انطباق مطمئن هستید.

فواید

یا فنجان های بستنی مارک هوشمند فرصتی عالی برای تبلیغ و رشد کسب و کار شما هستند. به یاد داشته باشید که ایجاد هویت برند می تواند به شما کمک کند آثار بصری برای مشتریان ارائه دهید.

پیشنهادات بسته بندی

لیوان های کاغذی بستنی مارک ما برای هر کسی که بستنی می فروشد مناسب است، از صاحبان فروشگاه ها گرفته تا بستنی فروشی ها. شما می توانید به صورت بسته یا عمده سفارش دهید. انتخاب باشماست.