مایع دستشویی صدفی اوه که توسط پزشک برای شست و شوی معده بیمار استفاده شد

یکی دیگر از مزایای مایع دستشویی صدفی اوه این است که طراوت بخش است.

این به این دلیل است که اغلب حاوی روغن‌های ضروری است که می‌تواند رایحه‌ای مطبوع و احساس طراوت ایجاد کند. در اصل، افراد می توانند از حمام یا دوش معطر برای جوان سازی ذهن و بدن لذت ببرند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه صابون مایع طبیعی این است که دوستدار محیط زیست است.

این به این دلیل است که زیست تخریب پذیر است و حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی خشن نیست که می تواند محیط زیست را آلوده کند. امروزه، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که ما فعالانه از محیط زیست برای زندگی پایدارتر محافظت می کنیم.

صابون مایع طبیعی مقرون به صرفه است. کمی صابون مایع کمک زیادی می کند.

مواد طبیعی مانند روغن های ضروری به مقدار کمی استفاده می شود تا فواید فوق العاده ای به شما بدهد. به طور کلی، شما نه تنها در پول خود صرفه جویی می کنید، بلکه بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید.

آخرین اما نه کم اهمیت، صابون مایع طبیعی به راحتی درست می شود. این به این دلیل است که تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده اولیه و چند مرحله ساده است.

در این مقاله، شما را راهنمایی می کنیم که چگونه می توانید صابون مایع طبیعی خود را در خانه درست کنید. به خواندن ادامه دهید!

صابون مایع طبیعی حاوی روغن های ضروری بهترین ارزش را ارائه می دهد.

این به این دلیل است که روغن های ضروری قوی هستند و طیف گسترده ای از فواید را ارائه می دهند. آنها می توانند ضد باکتری، ضد قارچ، ضد میکروبی و غیره باشند.

می توانید یک اسانس را انتخاب کنید یا ترکیبی از چندین روغن ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که از اسانس بیش از حد استفاده نکنید زیرا ممکن است برای پوست تحریک شود.

برای تهیه صابون مایع طبیعی با استفاده از اسانس در خانه، به مواد زیر نیاز دارید