مبلمان مدارس باید برطرف کننده نیاز کودکان باشد

مبلمان مدارس آینده باید مبل کرم قهوه ای  منعکس کننده نیازهای کودکان حال باشد. بسیار فراتر از زیبایی شناسی، کیفیت مبلمان (و چیدمان آن در فضاهای داخلی) توسعه را بهبود می بخشد و در نتیجه به بهترین یادگیری برای دانش آموزان در هر سنی کمک می کند.

طبق همان نظرسنجی انجام شده توسط فیرا، 13 درصد از دانش آموزان بین 10 تا 16 سال دارای نوعی مشکل یا ناراحتی در ناحیه خلفی هستند. این عدد در کودکان بزرگتر حتی بیشتر است. انتخاب میز و صندلی با تمایل خاص می تواند گام بزرگی در حل این مشکل باشد.

سهولت بیشتر در یادگیری، توانمندسازی طبع لوبیا چیتی دانش آموزان و افزایش عزت نفس آنها. دانش آموزان قادر خواهند بود تمرکز بیشتری داشته باشند و وظایف را سریعتر انجام دهند.
کیفیت زندگی بهتر، با ارگونومی صحیح، کاهش مشکلات سلامتی و ارتقای سلامت فیزیکی بیشتر. خلاقیت بیشتر، به لطف انعطاف پذیری فضا که به محرک های بیشتری در هنگام یادگیری اجازه می دهد.

مبل

پشتیبانی از برنامه درسی انعطاف پذیر. هنگامی که مبلمان تغییرات طراحی را پیش بینی می کند، معلم با ارائه چنین تغییراتی احساس راحتی بیشتری می کند و فعالیت های پیشنهادی را برای دانش آموزان پویاتر و جذاب تر می کند.
انگیزه تعلق به فضای فیزیکی، دانش آموزان را به همکاری بیشتر تشویق می کند، که کلاس درس را برای همه سرگرم کننده تر و راحت تر می کند.

انتخاب مبلمان با کیفیت در کوتاه مدت نیاز لباس مجلسی دخترانه جدید به سرمایه گذاری زیادی دارد، اما در بلند مدت مزایای بسیار مهمی را به همراه دارد. به طور معمول، هر قطعه مبلمان خریداری شده باید 10 سال عمر مفید داشته باشد.
طراحی انعطاف پذیر (و در نتیجه تدریس انعطاف پذیر) باعث ایجاد علاقه بیشتر دانش آموزان و در نتیجه نتایج بهتر می شود. یک محیط کاری محرک برای همه افراد درگیر مطلوب است.
انتخاب مبلمانی که نیازهای دانش آموزان سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف را برآورده می کند، انتخابی مثبت برای همه دست اندرکاران محیط مدرسه است. مدیران و معماران باید دیدگاه خود را در مورد هزینه های مبلمان تغییر دهند و سرمایه گذاری در قطعات با کیفیت بالا را از مرحله اولیه پروژه در نظر بگیرند.

  • منابع:
    1. Schools of the Future: How Furniture Influences Learning
  • تبلیغات: 
    1. سرمایه دارترین مردان دنیا بیشتر به کجا سفر می کنند
    2. با خرما می توانید در منزل مربا درست کنید
    3. کشف نوعی نگین دندان که مانع پوسیدگی دندان می شود.
    4. زلزله هشت ریشتری که جنوب کشور را لرزاند!