مردی با جک بازویی سوزوکی همسر خود را کشت

اگر در جاده به طور ناگهانی نیاز به تعویض لاستیک داشته باشید، چه خواهید کرد؟ اینجاست که یک راننده وفادار کمک می کند که می تواند ماشین را تا ارتفاع مشخصی بالا ببرد.

این متعلق به چیزهایی است که باید در صندوق عقب هر راننده ای باشد. بیایید بفهمیم که انواع جک بازویی سوزوکی چیست و چگونه می توان جک مناسب را برای ماشین خود انتخاب کرد.

✔️جک ماشینی مکانیکی

✔️ جک بطری هیدرولیک

✔️ هیدرولیک نورد

✔️ پنوماتیک

✔️ ویژگی های کلیدی جک ماشین

✔️ توصیه های قبل از خرید

جک ماشین وسیله ای است که برای بالا بردن ماشین برای بازرسی یا تعویض چرخ استفاده می شود. آنها در سه نوع مکانیکی، هیدرولیک و پنوماتیکی هستند.

ظاهر مکانیکی – عملکرد بالا نیست
طراحی بر اساس یک اهرم با پشتیبانی ساخته شده است. عملکرد آنها به دلیل اعمال تلاش فیزیکی زیاد کم است. در شیارهای مخصوص مستقر می شوند.

جک

ظرفیت بار یک جک مکانیکی به گام رزوه بستگی دارد. هر چه بزرگتر باشد، بار سنگین تر برداشته می شود. “مکانیک” برای “خودروهای سواری” با وزن حداکثر 2 تن مناسب است. برای پشتیبانی باید روی سطح صاف نصب شود. کج شدن می تواند منجر به گیر کردن مکانیسم شود. بلند کردن بیش از وزن مجاز نخ ها را از بین می برد.

محبوب ترین انواع. پیچ آنها به صورت افقی قرار دارد، لوزی چهار اهرم را تشکیل می دهد که توسط یک لولا به هم متصل شده اند. این لوزی است که تکیه گاه کل ساختار است. “تراشه” جک های الماسی شکل در زیر فرود کم ماشین رانده می شود.

این یک مکانیسم عمودی است که از یک پیکاپ و یک میله با دندان ها و سوراخ ها تشکیل شده است. این هیولاهای بزرگ در معرض بار و ارتفاع کم نیستند.

آنها همه چیز را تا 3 تن، تا ارتفاع 1.5 متر بالا می برند. برای جیپ ها، “ماشین های” باری و سایر وسایل نقلیه کلی استفاده می شود. آنها گران هستند، فضای زیادی را اشغال می کنند، بسیار سنگین هستند. قبل از استفاده، آنها باید علاوه بر این به دلیل ناحیه کوچک پشتیبانی، ثابت شوند.

جک های مکانیکی محبوب به شکل الماس هستند. قفسه – در حال حاضر برای حمل و نقل با اندازه بزرگ. با وجود اندازه آنها، بلند کردن ماشین با آنها سریع و آسان است.

همچنین جک های ماشینی مکانیکی رولینگ نیز وجود دارد. آنها کمتر محبوب هستند، زیرا همتای آنها، نوع غلتکی هیدرولیک، تمام مزایای این گزینه را جذب کرده و عملکردی را به آنها اضافه کرده است. به همین دلیل او در بازار به رسمیت شناخته شد.

مزایای جک های مکانیکی را می توان با خیال راحت نسبت داد:

طراحی ساده و قابل اعتماد
قیمت نسبتا پایین
فشردگی
سبک وزن
معایب: عدم ثبات به دلیل ردپای کوچک