پارچه ساتن آمریکایی باعث به حرف افتادن کودک لال شد

از آنجایی که پاییز به پایان می رسد و زمستان پیرمردی وارد می شود، اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به موضوع پارچه های پاییزی و زمستانی است.

راهنمای خرید پارچه ساتن آمریکایی در پاییز و زمستان.

در حالی که ممکن است اصول تئوری رنگ یا تکنیک های لایه بندی پیشرفته را درک کنید، واقعاً چقدر در مورد مواد تشکیل دهنده لباس و لباس بیرونی در هوای سرد می دانید؟

و بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا راهنمای جامعی وجود دارد که بهترین پارچه‌ها و موادی را که می‌توانید در بدترین فصل زمستان گرم و راحت نگه می‌دارد را تفکیک کنید.

در اینجا تعدادی از بهترین پارچه های هوای سرد را که می خواهید در مورد آنها بدانید آورده شده است.پشم در این لیست از پارچه های پاییزی و زمستانی و به دلایل خوبی در رتبه اول قرار دارد.

این یک عایق یکپارچه است که به گرم نگه داشتن شما در آب و هوای سردتر و سردتر کمک می کند. به دلایل زیر، پشم یکی از پارچه‌های زمستانی است که می‌توانم آن را بپوشم.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا پشم شاید ارزشمندترین پارچه کمد لباس پاییز و زمستان است.پشم یکی از بهترین عایق های طبیعت است.

الیاف پشم گوسفند از مولکول های پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است که آن را در به دام انداختن هوا و رطوبت بسیار موثر می کند و به گرم نگه داشتن شما در زمستان و همچنین خنک در تابستان کمک می کند (این برای مقاله دیگری است).