کیف های حمل و نقل ترند شده و محبوبیت یافته

با لباس‌ها، کیف‌ها به طور فزاینده‌ای معمولی می‌شوند و در نتیجه، شاهد افزایش محبوبیت کیف‌های همراه هستیم. بنابراین، در قسمت امروزی مجموعه‌های بی‌زمان یا ترند، نگاهی به کیف حمل و نقل می‌اندازیم و این سوال را می‌پرسیم: “آیا این یک کالای قدیمی است یا صرفاً یک شیک گذرا؟”
پشتی شاید یکی از ساده ترین انواع ابزار حمل باشد. بدنه ای ساده دارد که از سه طرف بسته است. در بالا باز است و دارای دسته هایی در طرفین مقابل است که حمل آن را در دست یا روی شانه آسان می کند.
علاوه بر این، ریشه شناسی کلمه “tote” را می توان در حدود سال 1670 جستجو کرد و کیف مردانه چرم دست دوز به معنای “حمل کردن” است.
بنابراین، در حالی که قبلاً به نظر می رسد که این شکل از کیف تاریخچه جالبی دارد، و نمی توان انکار کرد که در دنیای امروزی، اخیراً به عنوان کیفی دیده می شود که توسط مردان حمل می شود، کیف مجلسی زنانه که باعث می شود یک کیف کاندیدای عالی برای سریال.

در قرون وسطی، حمل کیسه های نرم برای زنان و مردان رایج بود. آنها معمولاً آنها را روی شانه می پوشیدند تا دهانه در سطح باسن قابل دسترسی باشد. گاهی با دهانه بالدار، گاهی بدون. کیف چرم اسپرت زنانه چیزی شبیه به تلاقی بین یک کیف پیام رسان و یک کیف دستی.

برای اکثر مردم، این کیف‌ها از پارچه‌های محکم و ارزان‌قیمتی ساخته می‌شدند، اما دیگرانی بودند که توانایی حمل کیف‌های چرمی گران‌تر را داشتند. و مانند همیشه، افراد بسیار ثروتمند می‌توانستند از کیف‌هایی استفاده کنند که با طرح‌ها و گلدوزی‌های پیچیده، مانند فلزات یا سنگ‌های گرانبها تزئین شده بودند.

این طرح کلی برای سال‌های زیادی بدون تغییر باقی مانده است، و ما می‌توانیم ببینیم که چگونه کوله‌پشتی نظامی از این شکل تکامل یافته اما بسیاری از عناصر کیف دستی زنانه کتان طراحی شده را حفظ کرده است.

  • منابع:
    1. ?Are Tote Bags for Men Timeless, or Just a Trend
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!