یادداشت های یک شخص در مورد با کفشهایش

من هر دو سال یکبار دو جفت شلوار می خرم، که معمولاً از قفسه Target با تخفیف 70 ​​درصدی به فروش می رسد. پیراهن های من از همان جا می آیند. من کلاس سوم را تدریس می‌کنم.
بنابراین خرید لباس‌های گران‌قیمت واقعاً ارزشش را ندارد، وقتی که من روزانه با جوهر، مداد رنگی و مایعات بدن پوشیده می‌شوم. با این حال، یکی از مناطقی کفش مجلسی مردانه که در اقلام فوق‌فروش پوشش داده نمی‌شود، پاهای من است.
هیچ وقت نکردم و هیچ وقت نخواهم کرد. کفش می تواند زندگی شما را تغییر دهد. آن چیزهایی که خوک های شما را می پوشانند از پاها، مچ پا، زانوها و حتی پشت شما حمایت می کنند.
آموزش فیزیکی است. شما دائماً در همه جهات حرکت می کنید، از پله های بالا و پایین، و حتی می دوید کفش اسپرت چرم طبیعی تا بچه هایی را که تصمیم می گیرند در تعطیلات ناهار به خانه بروند، بگیرید.
برای ادامه به لاستیک خوب نیاز دارید. شما به ضربات محکمی نیاز دارید که حرفه ای به نظر برسند، اما برای روزهای طولانی در کلاس احساس بهتری داشته باشید. اما نکته اینجاست – همه افراد متفاوت هستند، بنابراین آنچه برای کفش ایمنی اسپرت من کار می کند، ممکن است برای شما مفید نباشد.
در دو سال گذشته، من یک جفت چکمه دکتر مارتن پوشیده ام. میدونم خیلی گرانج منه من از طرفداران پرل جم و ساندگاردن هستم، اما دلیل پوشیدن آنها به این دلیل نیست. آنها احساس خوبی دارند، از مچ پا حمایت می کنند، و همچنین به من این احساس را می دهند که “من می روم سر کار”.
من همچنین از طرفداران New Balance Walkers هستم. آنها شبیه کفش هستند، اما احساس می کنند کفش های کتانی. من طرفدار Rockport Walkers نیستم. من می دانم کفش چرم طبی که آنها واقعاً محبوب هستند، اما آنها فقط با پاهای من حرکت نکردند.
  • منابع:
    1. ?Shoes for Teachers: What’s on Your Feet
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!