بزرگترین گلابی خشک بسته بندی در لندن به نمایش گذاشته شد

گلابی خشک بسته بندی درجه D یا غیر استاندارد ایالات متحده میوه های سالم و خوراکی است که الزامات درجه C یا استاندارد ایالات متحده را برآورده نمی کند.

مشروط بر اینکه بیش از 5 درصد وزن کل میوه تحت تأثیر کپک، پوسیدگی، آلودگی حشرات قرار نگیرد.

گلابی خشک یک میان وعده خوشمزه است که در سفر و برای استراحت مناسب است.

زیرا این میوه های کم آب حاوی چندین اصل مفید برای بدن ما هستند.

در گلابی خشک، فرآیند کم آبی که آب را حذف می کند، برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه و فیبر را غلیظ می کند.

این میوه‌های خشک حاوی مواد مغذی گیاهی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها هستند که برای سلامتی ما مهم هستند که فواید سلامتی قابل‌توجهی دارند.

فواید بالقوه گلابی خشک برای سلامتی از کمک آن به سیستم گوارش شروع می شود، به لطف مقدار مناسب فیبر که برای هضم صحیح و پیشگیری از یبوست ضروری است.

فیبر محلول، باکتری های سالم روده را تغذیه می کند که به عنوان پری بیوتیک مرتبط با پیری سالم و بهبود ایمنی در نظر گرفته می شوند.

فیبر موجود در گلابی خشک یا کم آب نیز به کاهش کلسترول LDL (کلسترول بد) کمک می کند و به بدن در مقابله با خطر بیماری قلبی کمک می کند.

گلابی

از آنجایی که گلابی خشک منبع عالی پتاسیم است، می تواند به بدن در کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا کمک کند.

محتوای آنتی اکسیدان های موجود در آن ها به نام فنل های گیاهی، با مبارزه با رادیکال های آزاد که می توانند باعث آسیب سلولی شوند، به سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

آنتی اکسیدان های فلاونوئید، به ویژه، با التهاب در بدن مقابله می کنند در حالی که سایر مواد مشابه برای سلامت سلولی وجود دارند، از جمله بتاکاروتن، لوتئین و زگزانتین. به ویژه، دو ترکیب اخیر برای سلامت بینایی مفید هستند.

گلابی خشک کم آبی سرشار از ویتامین K و چندین ویتامین دیگر مانند A، C و ویتامین های گروه B (ویتامین های B1، B2، B3، B5 و B6) است.

آنها همچنین مواد معدنی مختلف و به ویژه کلسیم، پتاسیم، آهن، مس و منیزیم را در دسترس قرار می دهند.

به عنوان یک میوه، گلابی همچنین سرشار از مواد فعال مهم مانند لیگنین، سوربیتول و پکتین است – برای هضم بسیار مفید است.

در نهایت، گلابی، حتی در نسخه گلابی کم‌آب، کم کالری است و شاخص گلیسمی پایینی دارد (قند خون را به سرعت افزایش نمی‌دهد) – به همین دلیل می‌توان آن را در رژیم غذایی افراد دیابتی گنجاند.

مشروط بر اینکه بیش از یک سوم تحمل کل یا 5 درصد وزنی ممکن است تحت تأثیر قرار نگیرد.

حداکثر تحمل 20 درصد وزنی ممکن است اسلب، نارس یا ضایعات باشد.

ممکن است تحت تأثیر زنگ زدگی یا تغییر رنگ مشابه باشد.

ممکن است با تغییر رنگ، آفتاب سوختگی، علائم تگرگ، مالش اندام، انتهای سخت، انتهای سیاه، ساقه خارجی و جام گل، دلمه، بیماری، هجوم حشرات آسیب ببیند.