دختری که روی تخت بیمارستانی قزوین به طرز وحشتناکی خودکشی کرد

یک سیستم مراقبت بهداشتی کارآمد، حداکثر دسترسی را با درمان‌های با کیفیت بالا و همچنین بهینه‌سازی هزینه امکانات مراقبت‌های بهداشتی فردی در کل سیستم ترکیب می‌کند.

تخت بیمارستانی قزوین در بیمارستان‌ها، عنصر حیاتی در بخش‌های فردی است که هزینه‌هایی را ایجاد می‌کند و در عین حال بر ظرفیت خدمات رسانی به بیماران تأثیر می‌گذارد.

هدف این مقاله بحث در مورد بازسازی و بهینه سازی اشغال تخت بیمارستانی در یک مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان پودکارپاکیه است. تجزیه و تحلیل سال های 1999-2018 را پوشش می دهد.

در دوره نشان‌داده‌شده، مؤسسه مراقبت‌های بهداشتی مورد تجزیه و تحلیل، تعداد تخت‌ها را بر اساس پیش‌بینی تقاضا برای خدمات، تغییر ساختار داد، که منجر به اثرات هزینه مثبت، بدون محدود کردن دسترسی بیماران به مراقبت‌های تشخیصی و درمانی شد.

تسهیلات تجزیه و تحلیل شده در روند مشترک بهینه سازی مقرون به صرفه بودن و کارایی عملیات بیمارستان در لهستان شرکت کرد.

بیمارستان ها یک عنصر حیاتی از زیرساخت های اجتماعی هر کشور مدرن هستند.

تخت

عملکرد کارآمد آنها به هزینه‌های ثابت و متغیر نیاز دارد به ویژه هزینه‌های سرمایه‌گذاری در رابطه با هزینه‌های ثابت، نگهداری مداوم تعداد معینی از تخت‌های بیمارستانی در بخش‌ها مهم است، زیرا تعداد بیش از حد آن باعث ایجاد هزینه‌های گزاف می‌شود.

اشغال موثر بسیار کم خواهد بود، از سوی دیگر، تخت های کم منجر به خطر قابل توجه عدم دسترسی به تشخیص و درمان می شود که می تواند اثربخشی سیستم بهداشتی را کاهش دهد.

بنابراین، مدیران مراقبت های بهداشتی به دنبال این هستند. راه‌های بهینه‌سازی و تغییر ساختار اشغال تخت‌های بیمارستانی [6،7].

تجدید ساختار فرآیندی است که معمولاً در مدیریت سازمان ها استفاده می شود.

این مجموعه ای از تغییرات قابل توجه است که در نظر گرفته شده است تا به بهبود کارایی مدیریت تسهیلات منجر شود.

ماهیت سازماندهی مجدد تغییر ناگهانی در دارایی ها، سرمایه یا ساختار سازمانی است که شامل عملیات های مختلف می شود، در نتیجه می توان اثرات مثبت عملیات تاسیسات را به حداکثر رساند و اثرات منفی نقاط ضعف آن را به حداقل رساند.

از این رو، سازماندهی مجدد با هدف بهینه سازی عملیات یک سازمان است.

از سوی دیگر، بهینه سازی فرآیند با هدف حذف تلفاتی است که منجر به بازده عملیاتی یا اقتصادی پایین می شود .

این روشی است برای اجرای راه حل بهینه، با استفاده از مجموعه خاصی از معیارهای کیفیت بهینه سازی عملیات یک واحد تجاری با مفهوم بهبود مستمر مرتبط است.